Rendabiliteitsmodel — Google Ads

Pas waarden aan, klik op Bereken.

Gedeelde parameters

AOV (€)
Productmarge (%)
Verkoopprijs min inkoopprijs min directe verkoopkosten, gedeeld door verkoopprijs.
Voorbeeld: €400 − €250 − €8 / €400 = 35,5%
Retourrate (%)
Maandelijkse fee (€)

Scenario 1 — opstart

Budget/maand (€)
CPC (€)
CVR (%)
CTR (%)

Scenario 2 — na optimalisatie

Budget/maand (€)
CPC (€)
CVR (%)
CTR (%)

Scenario 3 — verdere groei

Budget/maand (€)
CPC (€)
CVR (%)
CTR (%)

Resultaten per scenario

Drie trappen per scenario (maandbasis)